Mijn eerste eigen kaart!

dutch besties

Met deze kaart doe ik mee met de My Besties Dutch Girls Designs en de My Besties UK Challenge .

Deze kaart is ingekleurd met H2O en het bedeltje is een klein theekopje links boven in de strik.

Vind het erg leuk met deze kaart ben ik eerste geworden bij de  My Besties Dutch Girls Designs.ik ben een winnaar

 

11 gedachten over “Mijn eerste eigen kaart!

  1. Hallo Petra
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt, prachtig opgebouwd en mooi gekleurd.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van My Besties Dutch Girls Designs.
    Lieve groetjes,Corrie

  2. Hallo Petra,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Erg leuk dat je meedoet met de challenge bij My Besties Dutch Girls Designs.

    Groetjes Alma (DT)

  3. Wauw, wat een mooi geheel!! Mooie kleuren en details. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij My besties Dutch Girls Designs. Groetjes Elise (DT)

Geef een reactie

