It’s a boy! Baby kaart voor Besties wedstrijd

SONY DSC

 

Dagenlang heb ik nagedacht over de nieuwe Besties wedstrijd. Wat zou ik deze keer gaan maken? Het thema was baby/peuter kaart en daarnaast moest er een Besties plaatje in verwerkt worden. 6 dagen voor de wedstrijd kwam ik toch nog met een goede idee.

Dat het een kaart zou worden, was duidelijk. Al snel wist ik dat het voor een jongetje zou worden. Beren, een kinderwagen, een speen. Nee het zou een slabbetje worden,  zoals je op de foto kan zien! Dit slabbetje bestaat uit 3 delen, die ik zelf met de hand heb getekend en uitgeknipt. Wil je dit papier ook gebruiken? De blauw tinten zijn gewoon van cardstock, maar het streepjes patroon is van Maja Design. Geweldig papier, wat ik graag gebruik voor mijn kaarten!

Om deze kaart te maken heb ik veel lint, roosjes en parelkettingen gebruik. De stansen zijn van joy en de vlinders zijn van Dutch Doobadoo. Vooral de vlinders zijn een aanrader. In het doosje zitten witte baby sokjes (Hema) en ook het doosje komt hier vandaan. De binnenkant is met wit vilt bekleed en de buitenkant versierd met het papier wat ik ook voor het slabbetje heb gebruikt.  Een Besties kaart is niet compleet zonder een Besties plaatje.  De schattige ooievaar heb ik met H2O ingekleurd.  Dit vind ik erg leuk om te doen en het resultaat stelt nooit teleur.

Met deze kaart doe ik mee met : De Dutch Besties design challenge.

My Besties Friendschip.

Besties challenge blogspot

4 gedachten over “It’s a boy! Baby kaart voor Besties wedstrijd

  1. Echt een supermooie creatie, want het is niet alleen maar een kaart, echt heel mooi. heel leuk om te geven, maar ook om te krijgen, lijkt mij.
    Heel gaaf. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij My Besties Dutch Girls Designs.

    Lieve freubelgroetjes,
    Hilde (DT)

  2. Wunderschön, was für eine fantastische Karte…..so eine geschmackvolle Gestaltung.

    Danke für deine Teilnahme bei My Besties Friendship Challenge.

    Ganz liebe Grüße von Andrea

  3. Hoi Petra
    Wat een schitterende kaart/creatie kan ik beter zeggen heb je gemaakt.Ik raak er niet op uitgekeken zoveel is er te zien.
    Bedankt , dat je meedoet bij MY Besties Friendship ,veel geluk en we hopen je nog vaak te zien.
    Groetjes Mia

Geef een reactie

