Voorjaars Album Kaart

Voorjaarskaart

Met een wedstrijd meedoen blijft leuk (en zeker als je een leuke prijs kan winnen). Dit keer doe ik voor de eerste keer mee aan de HobbyVision challange en wel de 38ste. Het thema is voorjaar en verder mag je eigenlijk doen wat je wilt. Ben jij benieuwd wat ik deze keer heb gemaakt?

Vintage voorjaarskaart

Benodigheden:

  • Stans van Joy
  • Pons van Martha Steward
  • Papier van Pion
  • Stans van Contour Creations
  • Vlinder stempel (postcard vlinder van Joy)
  • De Sennelier
  • Pan Pastel
  • Embossingpoeder (holografisch)
  • Linten en andere versieringen (bijvoorbeeld bloemetjes)

Hoe heb ik de kaart gemaakt?

Enveloppenalbum kaart

Zoals je op de foto hierboven kan zien, is het geen standaard voorjaarskant. In het midden kan je namelijk foto’s, kaartjes of andere leuke berichtjes bewaren. Een erg leuke kaart om zowel cadeau te geven als te krijgen. Links kan je een tag met een leuke booschap kwijt en ik heb ervoor gekozen om rechts een afbeelding van een vlindden te plaatsen. Deze heb ik ingekleurd met de Sennelier. Het patroon van het enveloppenalbum vind je op Cards en Scrap, maar je kan de kaart natuurlijk op een andere manier “versieren”. Zelf heb ik gebruik gemaakt van de materialen, die je bij benodigheden ziet staan.

Helaas kan je niet meer meedoen met de challange. Heb jij deze kaart ook gemaakt? Laat het dan weten in de commentaren!

Vlinder stempel van Joy

Een gedachte over “Voorjaars Album Kaart

Geef een reactie

