Mijn eerste kaart voor het Dutch Besties Design Team!

Vandaag heb ik niet alleen een nieuwe kaart voor jullie, maar ook erg goed nieuws! Vanaf vandaag behoor ik namelijk tot het Design Team (DT) van Dutch Besties. Met deze kaart doe ik dan ook niet mee aan de Halloween wedstrijd, maar hoop ik jou te inspireren om wél mee te doen.

De Dutch Besties wedstrijden

Al meerdere keren heb ik meegedaan aan de Dutch Besties wedstrijden en ik heb dan ook al een aantal keren leuke nieuwe plaatjes gewonnen. Zoals jullie misschien nog wel weten, heb ik de vorige keer een kaart ingeleverd als “guest designer” en nu ben ik dus gevraagd om lid te worden. Elke maand kunnen jullie dus niet alleen de kaart op mijn eigen blog bekijken, maar ook op de website van Dutch Besties! Ontzettend leuk natuurlijk en ik kijk er dan ook heel erg naar uit om veel mooie kaarten te maken. Maar nu eerst terug naar de kaart voor deze maand: oktober!

Oktober: mijn favoriete maand van het jaar!!!

Oktober is mijn favoriete maand. Uiteraard omdat ik in deze maand jarig ben, maar ook omdat de leukste TV-series weer beginnen (zou mijn dochter zeggen!). Oktober is ook de maand van Halloween. Één van de leukste feesten die ik eigenlijk nog nooit echt gevierd heb. En dit is dan ook het thema van de volgende Dutch Besties Wedstrijd. Lekker griezelen, daar hou ik wel van!

Een kaart voor Halloween

Het patroon van de kaart heb ik gebruikt van Stamping Nicole. Wel heb ik dit patroon iets aangepast, omdat ik de kaart eigenlijk net iets te klein vond. Vervolgens heb ik met Aslan gewerkt. Deze nieuwe techniek heb ik gezien op de Stempel Beurs en ik was meteen enthousiast. Met Aslan heb ik het spinnenweb gemaakt op de voorkant, maar ook de tekst (BOO) aan de binnenkant. Verder is opvallend dat ik maar 4 tinten heb gebruikt: zwart, wit, grijs en rood. Dit vond ik erg leuk en zal ik zeker nog eens doen.

Natuurlijk is Deze Bestie weer ingekleurd met de Spectrum Noirs en ook de herfstblaadjes heb ik er mee ingekleurd.

Een gedachte over “Mijn eerste kaart voor het Dutch Besties Design Team!

Geef een reactie

