De Cadeautjes Kalender voor de december challenge

SONY DSC

December is voor veel mensen een drukke maand. Zo ook voor mij. Toch heb ik nog tijd vrij gemaakt voor een nieuw project. Deze maand is er namelijk en special bij de Dutch Besties en als DT-lid kan ik de feestmaand natuurlijk niet overslaan. Ben jij benieuwd naar mijn project en de nieuwe Dutch Besties challenge? Lees dan snel verder!

Samen met de andere DT-leden hebben wij een hele leuke special voor jullie. Maar wat houdt de December Challenge precies in? Op 1 december zijn wij gestart op de Dutch Besties blog. Al weken zijn wij ermee bezig en ik kan jullie beloven, dat de werkstukken, die ik al gezien heb, prachtig zijn. Wat wij deze maand gaan doen? Elke dag t/m 24 december delen wij (de DT-leden) onze kerstprojecten. Iedere dag krijgen jullie dus een ander werkstuk van een van onze DT-dames te zien. Dit jaar hebben wij voor het alfabet gekozen en iedere dag zal er, in de volgorde van het alfabet, een werkstuk voorbij komen. Zo zijn wij gestart met de A van Advent, vervolgens had iemand de B van boom en bal en zo gaat het de hele maand door.

Ik heb de C van cadeautjes en gelukkig heb ik mijn project op tijd afgekregen. In dit project zit behoorlijk wat werk en ik ben er dan ook enkele weken zoet mee geweest. De cadeautjes kalender is niet alleen een cadeautje om te krijgen, maar ook kan je kleine cadeautjes in de doosjes verstoppen. Deze doosjes heb ik gemaakt met de Silhouette cameo en versierd met het papier van Maya Design. Daarnaast heb ik heel veel strikje, bedeltjes, kraaltjes en lint gebruikt om de doosjes te versieren. Mijn Bestie is weer ingekleurd met de spectrum noir stiften, die ik nog steeds heel erg fijn vind inkleuren.

Op de stempelbeurs in Hagen heb ik een soort standaard gekocht en die heb ik gebruikt voor mijn cadeautjes kalender. Helaas heeft deze de terugrit naar huis niet overleefd, maar dit heb ik opgelost met de foam ball clay van craft emotions. Op de kalender vind je ook nog enkele ijskristallen van viva.de en de stansen die ik heb gebruikt zijn van Marianne design en van Joy.

Op dit moment ben ik ook al bezig met mijn volgende project. Mijn volgende letter is namelijk de letter M. Deze zal over enkele dagen op mijn blog verschijnen. Wil jij ook meedoen aan de challenge? Kijk dan op de Dutch Besties Blog. 

 

Plaats een reactie