De menukaart voor de december challenge

SONY DSC

Vorige week deelde ik al mijn eerste project voor de Bestie december challenge, maar deze week is het weer tijd voor iets nieuws. Dit keer heb ik de letter M van Menukaart gekregen, een letter die perfect bij mij past ;)! Met kerst eet je altijd net iets uitgebreider en dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg!

Dit jaar wordt erg bijzonder. Wij hebben er namelijk voor gekozen om te gaan barbecueën. Op het menu staan hamburgers, spareribs, drumsticks, maïskolven en een salade. Een echte Amerikaanse BBQ dus! Daarna misschien nog een toetje, maar alleen als er nog plek over is (waarschijnlijk niet dus)!

Voor de letter M. heb ik dus een menukaart gemaakt. Hierop zie je niet alleen een Bestie (IMG 479 ), maar ook wat wij gaan eten. De menukaart heb ik gemaakt met de Silhouette Cameo en de Bestie is ingekleurd met de Spectrum Noir stiften. De stansen die ik heb gebruikt zijn van Winter Wonderland en Joy Crafts.

Ik wens iedereen een hele fijne kerst en ik hoop dat jullie ook van een heerlijk kerstmenu zullen genieten.

Geef een reactie

