Winterpret

SONY DSC

Elk jaar hoop ik dat er een dik pak sneeuw ligt en de sloten goed bevroren zijn. Schaatsen is namelijk iets dat ik heel erg leuk vind. Groningen had zoveel geluk, maar voordat ik mijn schaatsen aan kon trekken, was het ijs in Doetinchem alweer gesmolten. Toch inspireerde mij dit om deze schaats te maken. Het thema voor de Dutch Besties wedstrijd was namelijk “winter”.

 Net als vorige maand bleef ik dus maar in de winterse sferen. Dit keer heb ik een hele bijzondere Bestie gebruikt, namelijk een sneeuwpop (img. 781). De schaats en het lijstje (rondom het plaatje) is met de Silhouette Cameo gemaakt en ik heb de volgend stansen gebruikt.

Gebruikte stansen:

  • Yvonne Creations – sneeuwsterren
  • Joy! Crafts – sterrenrand (6002-0397)
  • Spelbinder – labels (S4-290)

De schaats kan  worden opgestuurd. Het is namelijk een kaart die je open kan vouwen. Het papier dat ik heb gebruikt is van Maja Design, home for the holidays – happy new year.

Aangezien het weer de komende tijd beter wordt, denk ik niet dat ik dit jaar nog een rondje kan schaatsen. Ik hoop maar dat het thema van volgende maand wat zonniger wordt.

 

 

Geef een reactie

