My Valentine

watermerk Bestie.JPG

Toen ik (bijna) 3 jaar geleden in Florida was kocht ik een houten fotolijstje met daarop een hart. Hobby shoppen in Florida is echt super leuk (de hobby winkels zijn echt mega), maar soms kan je iets niet direct gebruiken. Toch na bijna 3 jaar heb ik dit lijstje eindelijk een keer gebruikt in een project en wel voor de Valenstijns challange. Dit leuke lijstje in namelijk uitermate geschikt voor de foto van je Valentijn.

De fotolijst uit Amerika heb ik beplakt met het papier van Maya Design: “Summer Crush Flirty” en “He gives her flowers”.  Daarnaast heb ik veel gebruik gemaakt van pareltjes en hartjes en vlinders van dutch doobadoo

De stansen die ik gebruikt heb zijn beiden van Joy. Voor de zijkant heb ik de hartjes rand (6002/0253) gebruikt en in het hart de stans “Gerti’s Hearts” (6002/0408).

De Bestie die ik voor dit project gebruikt heb, vind je hier. Deze heb ik weer ingekleurd met mijn Spectrum Noirs en de accenten heb ik gezet met mijn nieuwe Sparkle stiften. Deze zijn ook van Spectrum Noir (helaas kan je dit effect niet op de foto zien).

Om het fotolijstje af te maken heb ik nog heel veel bloemetjes, lintjes en een hartjes bedel gebruikt.

Wie is jouw Valentijn?

2 gedachten over “My Valentine

Geef een reactie

