Het is weer lente!

Heerlijk, het voorjaar is weer begonnen en dat is ook te zien aan mijn nieuwe Besties kaart. Heerlijke licht roze en groene tinten en een Bestie die al klaar is voor de zomer. Om het plaatje in te kleuren, heb ik weer gebruik gemaakt van de Spectrum Noir. En natuurlijk heb ik ook weer gekozen voor het mooie papier van Sherri Baldy

DSC02489.JPG

De Bestie ziet er dit keer een beetje anders uit dan normaal. Dit keer moest ik namelijk een Fluffy Beautiful Bestie kiezen. Dit zijn prachtige dikke dames in de stijl van de Besties. Voor mijn kaart heb ik gekozen voor nummer 009.

De vorm van de kaart heb ik met de Silhouette Cameo uit cardstock gesneden en vervolgens versierd met mooi design papier van Sherri Baldy.

Daarnaast heb ik veel verschillende stansen gebruikt. De bloemenrand is van Joy Craft (nr. 6002/0476). Van Marianne design heb ik de de prachtige waterlelie (nr. LR 0406) en cirkel nr. LR 0388 gebruikt. De waterlelie heb ik beïnkt met Distress inkt. De kleur die ik heb gebruikt is Worn Lipstick.

Ook zitten er stempels op de kaart, namelijk: de Clearstamps Bingo van Joy Crafts en de lente stempels van Amy spring. De kaart is afgemaakt met strikjes, pareltjes, blaadjes en mooie roze roosjes.

Fijne Lente!

 

Geef een reactie

