Een Bestie Vogelhuisje

SONY DSC

Het thema deze maand van de Dutch Besties wedstrijd is bloemen en vogels. Ook dit keer geen gewone kaart maar een mooi vogelhuisje die ik met kerst cadeau kreeg van mijn man. Het werd dus tijd om dit houten huisje eens voor een project te gebruiken.

Ik heb het huisje eerst beplakt met het design papier van Frank Garcia de Tales of You en Me Collection. Deze vond ik op de beurs in Zwolle en ik kon dit prachtige papier echt niet laten liggen. Ik vond het zelfs jammer dat ik er niet meer velletjes van heb meegenomen.

De Bestie die ik deze keer heb gebruik is Fancy Pant nummer 74 en om het plaatje in te kleuren heb ik de Spectrum Noir stiften gebruikt.

SONY DSC

Verder heb ik nog gebruik gemaakt van de clear stamps van Precious Marieke Springtime. De klimop stansjes zijn van Precious Marieke (PM10008) en het frame is Van Joy Crafts (6002/0356). Als laatste heb ik ook nog een stans van creatables gebruikt: het vogeltje met klimop en vogelhuisje Ir 0206. Om de “kaart” af te maken heb ik bloemetjes, blaadjes een parelketting en lintjes gebruikt.

Doe jij ook weer mee aan de wedstrijd?

Geef een reactie

